Здоров'я - UKRGAZETA.cz - Перша Українська газета в Чеській Республіці

Saturday, Mar 13th

Останні оновлення:06:25:01 PM GMT

RSS
Ви тут: Жінка Здоров'я

Здоров'я

Вино і шоколад проти раку

Електронна адреса Друкувати PDF

Вино і чорний шоколад і можуть вбивати клітини ракових пухлин, впевнені американські вчені. За їхніми словами червоний виноград і темний шоколад з певністю можна віднести до групи продуктів, які сприяють боротьбі з раковими пухлинами. До таких раніше зараховані: чорниця, часник, соя і зелений чай.

Біологічний вік людини

Електронна адреса Друкувати PDF

Науковці виявили варіацію гену, який може показати, як швидко старіє тіло людини. Дослідники з Лестерського університету та лондонського Кінґс Коледжу кажуть, що це допоможе виявляти людей, які ризикують захворіти на хвороби, пов’язані зі старшим віком. Люди з такою варіацією гену мають, на рівні клітин, різницю зі своїм «біологічним годинником», інформує Бі-Бі-Сі.

Пізнє материнство

Електронна адреса Друкувати PDF

Все більше жінок наважуються стати мамами у віці після сорока. На скільки років можна відкласти народження дитини? Кращий вік для народження дітей - до 30 років: це час максимальної плодючості жіночого організму. У жінок старших 35-ти підвищується вірогідність появи на світло дітей із спадковими захворюваннями, наприклад з хворобою Дауна - у дитини 47 хромосом замість 46. Зайву 21-у хромосому вона отримує з неправильно доспілої яйцеклітини.

Зелений чай проти вірусів грипу

Електронна адреса Друкувати PDF

Головний компонент зеленого чаю, епігаллокатехін галат (EGCG), запобігає дії трьох типів вірусу грипу, у тому числі формам H1N1, показало відкриття Університету Сидзуокі (Японія). Про це повідомляє «Освітній портал».

Низькокалорійне повноцінне харчування

Електронна адреса Друкувати PDF

Чим більше піни, тим менше жиру. Якщо ви думаєте, що мова піде про миючі засоби для посуду, то ви помиляєтеся. Відкриття американського дієтолога, професора Барбари Роллз, свого часу потрясло Америку. Роллз встановила, що якщо, двічі на день вживати, наприклад, шейки та інші збиті напої, то кількість споживаної їжі за добу зменшиться приблизно на 12%.

Переїдання як шкідлива звичка

Електронна адреса Друкувати PDF

Новорічні свята традиційно стають для багатьох нагодою посмакувати усілякими стравами. А лікарі в один голос стверджують: переїдання така ж шкідлива звичка або форма залежності, як зловживання алкоголем чи тютюнокурінням. Надмірність у їжі може стати причиною небезпечної хвороби - ожиріння. А втім, боротися з цією недугою людині цілком по силі, варто лише вчасно звернутися по допомогу, зокрема й психологічну, зауважує «Хрещатик».

Чай і кава проти діабету

Електронна адреса Друкувати PDF

Австралійські вчені підтвердили, що вживання кави і чаю знижує ризик розвитку цукрового діабету, повідомляє MedPage Today. Провівши метааналіз 18 досліджень, проведених із 1966 по 2009 рік за участю 460 тисяч добровольців, учені з Інституту міжнародного здоров'я Джорджа переконалися, що у людей, які випивають від трьох до чотирьох філіжанок кави на день, ризик захворіти на цукровий діабет 2 типу на чверть менший, ніж у тих, хто випиває дві філіжанки і менше.

Укргазета