joomla templates ukrgazeta.cz

Thu02092012

Last update06:22:44 AM GMT

Back Home

Вино і шоколад проти раку

  • PDF

Вино і чорний шоколад і можуть вбивати клітини ракових пухлин, впевнені американські вчені. За їхніми словами червоний виноград і темний шоколад з певністю можна віднести до групи продуктів, які сприяють боротьбі з раковими пухлинами. До таких раніше зараховані: чорниця, часник, соя і зелений чай.

«Можна лише сказати, що червоне вино і темний шоколад представляють ефект, який можна порівняти за дією з клітинної хіміотерапією», - сказав Вільям Лі, автор дослідження і професор Університету Каліфорнії. І хоча продукти не зможуть замінити ліки на пізніх стадіях лікування раку, але от як профілактика, причому досить сильна і ефективна, вони цілком можуть виступати, передає УНІАН.

Мабуть, найважливішим їх перевагою є повна відсутність побічних ефектів, властивих хімічним ангіогенезним препаратам, відзначає експерт. Раніше Університет Каліфорнії в Лос-Анджелесі у співпраці з Гарвардською медичною школою провели практичне дослідження, в якому з'ясувалося, що триразове вживання томатів на тиждень знижує ризик виникнення раку простати на 30%, додав доктор Вільям Лі.

«Очевидно, що ми недооцінюємо користь натуральних продуктів харчування. Медична революція відбувається навколо нас. Якщо ми праві, то таке поняття як культура харчування в майбутньому зробить вплив і на охорону здоров'я, і на психологічний стан людини і на його загальну задоволеність життям», - наголошує дослідник.

На ринку не так давно з'явилися хіміотерапевтичні препарати, прийом яких приводить до блокування кровотоку до ракових клітин, інформує LIVEstory.com.ua. У результаті це призводить до загибелі ракових клітин. Чорний шоколад і червоне вино володіють схожою дією, відзначають фахівці.

Останнє оновлення на Четвер, 11 березня 2010 21:03

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Share/Save/Bookmark